We dare you - Vecka 40 och 41

Vecka 40 - Beskriv dig själv med en mening. Du får bara en så välj med omsorg.

Detta var svårt och min layout blev jag inte så nöjd med kanske bl.a. för jag satt med huvudvärk när jag gjorde den i sista stund innan inlämningsdags...hmmm...inte bra!




Vecka 41 - Pinsamt. Vi har alla varit i pinsamma situationer. Nu är det dags att scrappa om någon sådan.

Okej...här kommer mitt pinsamma bidrag...



Det är första gången som jag scrappar utan något foto...men kanske inte sista! Very Happy


I helgen är det Cybercrop på Forumet Svensk scrapbooking. Det är så himla kul! Hittills har jag hunnit göra fem kort, ett ATC och en halvklar layout. Men det hinner nog bli lite mer innan helgen är slut...

Go´natt!

Kommentarer
Postat av: Elina

Vilket underbart pinsamt minne! Kul att scrappa även sådana saker.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback