En massa kort m.m.

Förra veckan hade Inkywings en crop i samband med att det var World Card Making Day . Det var en massa utmaningar på både kort och layouter. Först tänkte jag att jag inte skulle vara med för jag trodde inte jag hade så många stämplar som de saluför. Det var kravet på att få vara med att man använde deras stämplar. Men så började jag leta runt i min stämpelsamling och upptäckte att jag hade en hel del stämplar köpta hos Inkywings. Så när veckan var slut hade jag gjort 13 stycken bidrag! Ett pris vann jag...tjohooo!!


Kort:


Stämpel: hÄnglar & Wings


Stämpel: hÄnglar & Wings


Stämpel: Penny Black


Stämpel: Penny Black


Stämpel: hÄnglar & Wings


Stämpel: hÄnglar & Wings


Stämpel: hÄnglar & Wings


Layouter:








Stämpel: hÄnglar & Wings







Just nu håller jag på att göra ett litet minialbum av fyra CD-skivor som troligtvis blir klart i morgon. Så jag hoppas på fint fotoväder i morgon så jag kan fota det och visa det här på bloggen. Hoppas...hoppas...

Tjingeling!
    ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Karolina (karehed)

Oj, så mycket nytt du gjort! Ditt clearalbum är helt underbart:0)

Min favorit-LO är "äta kex". Kul med så många fotografier och blommorna är så fina.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback