Snö

Snön ligger kvar här fortfarande men jag hoppas att den smälter bort nu i helgen. Jag vill ha vår!

I går gjorde jag klart en layout som jag påbörjade för någon vecka sedan. Det är ovanligt för jag brukar till 99% göra klart den layout dom jag har påbörjat innan jag börjar med nästa. Det blev en layout om vår hund Hampus...

image588

Hampus bor i Småland nu och jag hoppas att han har det riktigt bra där! ♥



I helgen är det Nordiska Stämpel & Scrapmässan i Göteborg min väninna ska åka dit och med sig hem ska hon ha en Desktop Carousel från Making memories till mig som jag har beställt från Kortmakaren. Jag längtar tills jag får hem den...det kommer att bli så fint på mitt skrivbord då...

Blogg.se ska byta bloggplattform i helgen så vi får se om jag kan blogga något under helgen annars återkommer jag på måndag...

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Carina W

Hej!
Tack för din fina kommentar om Moa&Max.Fin vovve du har.Är det en Golden?Även jag har en sådan hund,urmysiga eller hur?Du fick in ordet "snö" så jättebra och härliga blå vinterkulörer.

Postat av: Gurkiss

Jätte fin LO :)

Ha det så fint.
kram Gurkiss

2008-04-01 @ 03:29:18
URL: http://gurkiss.com/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback