Stämpelstafetten....

Här blir det inte mycket scrappat just nu men under november så var jag med på "Stämpelstafetten" som anordnades på forumet Stämpelsnack.Vi blev indelade i 8 olika lag med 5 i varje lag och fick 10 kluriga utmaningar.

Utmaning 1 - var att hitta på ett lagnamn...vårt lag döptes till Cuttlechicks - Med rätt att stämpla

Utmaning 2 - Gör ett kort i bara en färg...jag fick blå.



Utmaning 3 - Gör ett kort med följande dekorationer...jag fick knappar.



Utmaning 4 - Vi skulle följa en skiss. (Detta kort gick till final)



Utmaning 5 - Gör ett kort med ett antal stämplar...jag fick två.



Utmaning 6 - Gör ett tvättäkta julkort i rött och grönt.



Utmaning 7 - Gör ett kort med en viss form...jag fick triangel.



Utmaning 8 - Gör en julgransprydnad med en viss teknik...jag fick rivet.



Utmaning 9 - Gör ett kort med en viss stil...jag fick Clean & Simple.  (Detta kort gick till final)



Utmaning 10 -  Gör ett receptkort med jultema.



Mitt lag slutade på en tredje plats...bara tre poäng efter tvåan!!


Jag återkommer om någon dag med att visa vad jag nyligen har gjort åt Skapa Hobby.
Tjingeling!
     ♥♥♥



Kommentarer
Postat av: Elina

Grattis till två finalplatser! Jag är extra imponerad av kortet med trianglar, det hade jag tyckt varit jättesvårt att göra!

Postat av: Camilla Floweret

Snygga kort, låter som en kul tävling. Såg att Karin/Kada varit med också, kanske får lov att anmäla mig nästa gång... du kan´ske kan påminna mig :)



Tack för besöket i min blogg förresten!!!

2008-12-19 @ 10:01:22
URL: http://floweret.se
Postat av: Karolina (karehed)

Åh, så många fina kort du gjort! Min favorit är "Clean & Simple", så snyggt.



Hoppas du får en riktigt skön jul och ett härligt gott nytt år!



Kram Karolina

2008-12-20 @ 23:31:07
URL: http://karolinasscrapblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback