Fler DT-Kort

Satt i går kväll och gjorde fler kort till Kortmakaren. Det kändes så himla kul att få jobba med fina stämplar och så fina papper! Det mesta av materialet finns hos Kormakaren att köpa.


Här har jag använt Copics tuschpennor, glitterlim, torr chalks, filtband och stämpeln Wilma som tomte.

image386


Detta kort är gjort efter en skiss av Lina. Här har jag också använt Copic, torr chalks, glitterlim, filtband, en blingsten samt samma stämpel som ovan.

image387


Ett enkelt men vackert kort. Här har jag använt torr chalks, glitterlim, glossy accents, ett vitt band och stämpeln Julkärve.

image388


Här har jag använt enbart torr chalks och stämpeln Tomtefar. God jul är utstansat med QK Metro skinni mini.

image389



Ja, det var allt för denna gången!

Kommentarer
Postat av: Miaa

Jag gillar det blå kortet med Wilma väldigt mycket!! Du har skurit rutan så annorlunda. Snyggt! Dom andra korten är också fina såklart!
MVh Miaa

Postat av: Elina

Jag har aldrig riktigt fallit för den där tomten men ditt kort med den var riktigt snyggt. Jag gillar den mycket bättre när han inte är färglagd.

2007-12-04 @ 13:08:41
URL: http://elinasblandning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback