Det senaste...

Hmmm, inte har jag uppdaterat min blogg så ofta som jag lovade...men jag ska försöka bättra mig. Jag tycker ju själv att det är roligast att titta i de bloggar som uppdateras ofta;) Får till mitt försvar säga att vi har skaffat nya datorer och nya program här hemma så allt har inte fungerat som det ska...dessutom så är jag lite dåligt insatt i det "nya"...jag har ju lite svårt med förändringar...

Men, men...

Här kommer iallafall några bilder på de tre senaste LO:erna som jag har gjort...

image214

image213



image215

Den här sista LO:n gjorde jag i söndags eftermiddag och på kvällen såg jag denna skiss som veckans utmaning på
scrappiz...man skulle ju kunna tro att jag har utgått från skissen... hi,hi men det har jag inte...kul!:)
image216

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Toppenkul att titta. Du inspirerar mig!

2007-08-27 @ 16:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback