Nu börjar påsken....

I går skickades påskkorten så jag hoppas att de har kommit fram som de ska...

Detta påskkort skickade jag till min DT-mamma Maria på
Kortmakaren och hennes personal. Det är min favorit "Wilma med paket" som jag har använt men jag har klippt ut ett ägg och satt ovanpå paketet. Det är kul när man kan "göra om" sina stämplar så att de passar för stunden...

image574



Här har jag använt en stämpel från Magnolia och bården är en clear stamps som jag har köpt för länge sedan.

image575


Här är det både stämplar från Kortmakaren och Magnolia.

image576



Tusen tack för alla kommentarer ni lämnar här på bloggen!!
Det är så roligt att läsa dem och det värmer i hjärtat! ♥

Glad påsk på er!

Kommentarer
Postat av: TinaStina

Så söta påskkort! Gillar dem verkligen, och den översta stämpeln är underbar.

Och dina LOs är fantastiska! Gillar speciellt den med snödropparna.

Postat av: Kerstin

Hej Helen! Tack för det jättefina kortet!
Glad Påsk själva. Lääääängtar tills du kommer hit.
Som alltid är det så mycket inspiration på din sida.
Kram Kerstin

2008-03-20 @ 14:34:36
Postat av: ICMG

Glad Påsk igen...och jättehärliga påskkort i vårliga färger/ Liviro

2008-03-20 @ 18:30:21
URL: http://liviro.blogg.se
Postat av: Rimna

Ååååhhh, så mycket fint och påskigt du har gjort!

Gillar dina chokladkakor mycket!!!

Glad Påsk!

2008-03-20 @ 20:14:32
URL: http://www.rimna.blogspot.com
Postat av: Marie

Tack för fint påskkort, Helen. Jag blev så glad !
Hoppas ni haft det bra, jag har bara vilat, umgåtts med släkt o vänner. Längtar till vår träff 5 april. Jobbar v 13. Hälsa Ellen o Magnus.
Kram, Marie

2008-03-24 @ 11:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback