We dare you - Vecka 30

Här kommer mitt bidrag för denna vecka...

Jag valde att göra en layout om de mål i livet som jag har haft och som jag har uppnått. Men det framgår lite dåligt på layouten eftersom min mors kommentar var...men du har ju redan uppnått alla dina mål i livet, vad ska du nu sträva efter? Naturligtvis har jag en massa nya mål att försöka uppfylla... Wink



Jag har nu använt upp alla dekorationer som var tänkta till denna månad och det var en av mina utmaningar med denna "tävling"...att använda upp allt material. Jag har till och med använt en del av förpackningen till blingstenarna. Very Happy En annan utmaning för mig är också att pröva på nya tekniker. På denna layout har jag knöglat ihop bl.a. biljetterna och sedan plattat ut dem igen och för första gången har jag använt en "Edge scraper", det är som en vass kniv som ruggar upp kanterna på pappret.

De underbara papprena med restema som jag har använt till denna layout är PASSPORT från Making Memories, de fick jag i mitt senaste månadspaket från
The Scrapbook Nook.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Kicken

Vilken fin lo!

Fina färger :)

Kramizzz Kicken


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback