We dare you - Vecka 27

I dag har jag haft en städa och fixa-dag! Det är så himla skönt ibland att få undan lite måsten. Lite scrap har jag hunnit med också. I går fick jag bilderna som jag väntade på från Crimson, så det var i sista stund som jag fick ihop en layout till veckans utmaning i "We dare you".

Veckans tema var favoritsak. Den sak du tycker mest om. Din favvofilm eller favoritjeans. Scrappa om favoriter...

Jag är inte så fäst vid saker och ting så jag kom inte på någon direkt favoritsak. Men jag älskar ju mina pysselsaker...så jag gjorde en layout om mina scrapfavoriter.



Layouten ser lite blek ut på fotot...men den har mer färg på riktigt.
Paddington kom med på ett hörn också...han tillhör också en av favoriterna ända sedan jag var liten. Very Happy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback