Mina bidrag till Kortmakaren

Kortmakaren söker gäst DT som jag skrev om tidigare här i bloggen. Jag har efter mycket om och men tillslut gjort mina sju bidrag och idag la jag det stora brevet i postlådan.

Här är mina bidrag:

Tre kort som är gjorda med samma stämpel

image229

image230

image231


Tre kort med tre olika tekniker


image233

image234

image235

Ett enkelt kort som tilltalar en nybörjare

image236


Tror inte jag har någon chans att bli gäst DT med tanke på alla duktiga kortmakare som har skickat in ansökningar. Men nu har jag i alla fall skickat in mina kort och det känns skönt!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det är ju kanon kort hela bunten!!Önskar dig lycka till i tävlingen
Kram

Postat av: Örnen

Fina bidrag!

2007-09-12 @ 11:12:50
URL: http://ornen.blogspot.com
Postat av: Yngla

Underbara tävlingsbidrag! Verkligen superinspirerande!

2007-09-13 @ 15:21:32
URL: http://blogg.passagen.se/yngla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback