I dag...

släpper Kortmakaren 5 nya fina stämplar till försäljning i webbutiken. Med varje order som läggs under maj månad skickar Kortmakaren med en liten variant av den populära "Stor fjäril". Det lilla exemplaret är 1,5x2,2 cm och går inte att köpa.

Så skynda att lägga en order! 





Nya stämplar: Ludwig som konfirmand och välkommen text.



Ny stämpel: Wilma som konfirmand



Nya stämplar: Blomranka och fjäril


Jag hoppas att du har haft en trevlig 1:a maj! Här i Stockholm har det varit varmt och soligt. Vi har varit på 3-års kalas och flyttat ut hela vårt sovrum för i helgen ska vi måla om det...hmmm...vi och vi...ja min mamma, henne vän och min man.

Tjingeling!
     ♥♥♥



Kommentarer
Postat av: Sara

Jättefina stämplar! Måste jag in och kolla på..

/ Sara

Postat av: Lotta/scrapparlotta

Åh vilka fina kort du gjort! Och stämplarna är jättefina. Gillar speciellt blomrankan och fjärilen på det sista kortet. Får nog ta och skutta in till Kortmakaren och kika lite:)

2009-05-03 @ 08:22:49
URL: http://scrapparlotta.blogspot.com
Postat av: sari h

tack för påminnelsen om att vi sågs...

jag har fullt upp... skola, jobb, frisörbesök :-), luncha med väninna...

så visst leker livet... :-)

jättekul att träffas... o vad kul att du gillade ugglorna du med!!!! naturpapper o ugglor... d kan inte bli bättre... d skall bli sköj att c vad du gör med dem... ::)

2009-05-05 @ 16:11:35
URL: http://sarispysselblogg.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback