Oj...vad tiden går...

nu är det bara 100 dagar kvar tills vår lilla bebis är beräknad att komma. Tiden går så otroligt fort när man väntar andra barnet. Magen växer och växer och Ellen undrar dagligen - Hur mycket ska din mage växa? Ska du bli så här tjock?

Så här ser jag ut nu...





Snart är det påsk och det ser jag fram emot! Jag älskar påsken...man är ledig många dagar och det är ingen stress som vid jul utan man bara njuter av våren, ledigheten och all god påskmat.



Detta är en påsklayout gjord till cropen som
Scrappers höll i nu i veckan som gick. De fina gula blommorna hittade jag på LC-mässan i lördags. Tyvärr blev jag så svimfärdig där så mitt besök blev ganska kort.


En närbild på den söta kaninen som jag fyndade på Panduros påskrea förra året...




Nu ska jag påskpynta!

Tjingeling!
     ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Lotta

Nu var det ett tag sen jag kikade in här.....och vilka fina alster du har gjort sen sist. Detta är ju en härlig påskLO, massa härliga detaljer:) Snyggt!



100 dagar.....jisses det är ju snart:) Visst är det mysigt att vara gravid....tänker tillbaka lite.....

Postat av: Anonym

Vilken underbar påsklayout du har gjort. Man blir ju hellycklig av den! Jättefina detaljer! Har även kollat runt här och hittat jättemycket fin-fint!

2009-03-24 @ 19:15:55
Postat av: Tette

Wow, vad himla läcker LO:en är!!! Du är så himla duktig.

Hoppas att du har det bra och jag ser på lilla räknaren att det är mindre än 100 dagar kvar... Fantastiskt!



Och du, vad roligt att du är med på Magdas Scrapfeber! Ska bli jätteroligt att se allt som du skapar.



Kram Tette

(Magdas DT)

2009-03-24 @ 21:22:06
URL: http://ogonblicken.blogspot.com
Postat av: Nelle/Hobbydraken

Vilka härliga färger! Lycka till på Magdas :-D

2009-03-25 @ 17:25:49
URL: http://dragonheart66.bloggsida.se/
Postat av: zizzi

Vilken underbar LO!!! Jag blir glad av det du gör! Tänk vad tiden flyger iväg. Snart är du mamma för andra gången och vår sessa är ju redan 3 månader.

Du förresten jag tycker du är bäst!!!!!

Bamsekramar Cissi

2009-03-25 @ 21:45:26
URL: http://cissi74.blogg.se/
Postat av: Helena

Med jämna mellanrum tittar jag in här. Vilken söt liten påskhare du fyndat. Jag är så dålig på att ta till mig påsken, vet inte varför. Men då är det skoj att kika runt bland andras bloggar och se deras fina påskpynt och pyssel.

/Hella

2009-03-26 @ 08:23:05
URL: http://www.marihelena.net
Postat av: Emelie/djsmurf

vilken superhärlig LO, var verkligen vårig, superfin !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback