5-kamp på Hildas rum

Jag är med i en tävling som butiken Hildas rum ordnar. Den består av 5 tävlingsmoment och en massa bonustävlingar. Jättekul!

Bonustävling 3: snabb fotoutmaning

Ta ett foto på följande saker:

skruvmejsel - En vanlig sruvmejsel
en högersko - En liten docksko
sax - Min nagelsax
tandborste - Min tandborste
tejprulle - Ellens tejp
potatisskalare - Från köket
något prickigt (valfritt vad det är för något) - Baksidan på ett paket plåster
toarulle (med eller utan papper) - En vanlig rulle
visp - Ellens lekvisp
något rött (valfritt vad det är för något) - Rött nagellack
telefon - Ellens barbie telefon
ett mynt - Ett lekmynt i plast
pocketbok - En bok som jag ska läsa
en räkning - Räkningar finns det gott om...
vas - En vas från Barbiehuset
svart penna - Min favoritpenna
en frukt eller grönsak - Ett salladsblad i plast
nyckel - Vår sovrumsnyckel




Bonustävling 1: grattiskort

Gör ett gratulationskort till en liten tjej. Mitt kort gjorde jag med Kortmakarens stämpel "Wilma som Pippi".




Femkampen - veckotävling 1: layout.

Gör en layout enligt en rad i bingobrickan. Jag valde den vågräta raden längst ner...spelkort, punchinella, prickigt band och dymo. Nabbipärlor har jag använt i min text för att få 5 extra poäng.






Nu är det bara att klura på denna veckas veckotävling...



Kommentarer
Postat av: Anna Smid

Hej!

Femkampen på Hildas tog mig hit! Gillar LO´n med hunden och kossan! Kul med ko och KOmpis...

Postat av: Anonym

Åh jag gillar den här massor. Snyggt med de pärlade bokstäverna!

2009-03-22 @ 20:06:12
URL: http://www.minpyssligasida.blogspot.com
Postat av: Åsa - Scraphorse

Roligt med pärlorna som text, blev jättesnyggt. Tycker om upplägget och älskar färgsättningen på LOn!

Mvh Åsa

2009-03-23 @ 10:12:32
URL: http://scraphorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback