Semester....

Vi har precis kommit hem från en veckas semester på Österlen. Det har varit helt underbart! Sol och blå himmel varje dag och roliga utflykter. Vi bodde på en bondgård på loftet till stallet. Ellen fick lära sig att mata de små lammen med nappflaska och det var en stor upplevelse för henne. Hon grät när vi åkte hem i går för hon ville inte åka ifrån "sina" lamm. Det första hon gjorde när vi kom hem var att tömma sin sparbössa på lite slantar för hon ville åka till djuraffären och köpa sig ett får, räcker det med 12 kronor frågade hon. Hmmm, ja vad svarar man...






Hästarna fick också lite mat av Ellen...




Jag kom hem med ett gäng nya roliga saker inhandlade i Skåne. Vi besökte Panduro Outlet där jag fyndade en hel del, både papper och dekorationer. Stoff & Stil fick ett hastigt besök av mig och där hittade jag fina band och spets. Sista dagen åkte vi förbi PEMA och där var vi ju bara tvugna att stanna. Oj, vilken scrapavdelning de har...hittade stämplar som jag har suktat efter. Nu är jag sååå scrapsugen!

Tjingeling!
     ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Marie Gustavsson

Vilka fina bilder på Ellen o lammen helt underbart.Tänk vilken upplevelse för Ellen.Kram från mormor Marie

2009-04-24 @ 15:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback