Inte bara påskkort!

Jag har under veckan också gjort lite andra kort än bara påskkort...det var så roligt att sitta och leka vid scrapbordet så det blev lite av varje...

image553

Stämpelmotiven kommer från hÄnglar och är färglagda med ProMaker och Copic.

image550

Här har jag använt ett fint papper med en uggla på och stämplat med en journalingstämpel."Hej" är utstansat med min Cuttlebug.

image551

Liten söt stämpel från hÄnglar. "Ringarna" är från QK.

image552

Ytterligare ett kort med den söta stämpeln från hÄnglar.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vilka fina kort. Fåren var underbara, ursöta!!! Panduro hade inga papperspåsar när jag var inne och kollade. Hon sökte oxå men fann inget.

Postat av: Ingela

Länge sedan jag var här och kikade. Vilka härliga påskkort!!
Mjukisdjuren underbart SÖTA.

Ha en skön pysselvecka
Mvh ingela G

2008-03-16 @ 20:22:48
Postat av: Rimna

Oj, här har det hänt grejer!!!!

Så fina påskkort du gjort, det med handklippta kycklingen är ju bara för underbart!

Fåren, vad kan jag säga... ulliga gulliga helt underbara!

Och sist men inte minst villa jag Gratulera till dina DT uppdrag. Så roligt, jag avundas dig!
Kram och Glad Påsk!

2008-03-16 @ 21:17:08
URL: http://www.rimna.blogspot.com
Postat av: zizzi

Så mycket du fått gjort...Blir lite avis själv står det ju lite stilla..
Ha det!

2008-03-16 @ 21:43:08
URL: http://www.cissi74.blogg.se
Postat av: Anonym

Så mycket fina kort du gjort! Gillar speciellt det första. Stämpeln är jättesöt.
Grattis till dina DT-uppdrag. =)

2008-03-16 @ 23:10:01
Postat av: Maria K

Vilka underbara kort!
Tack för titten hos mig =)
Och de fina fåren ni sytt var verkligen bedårande!!
Hälsar Maria

2008-03-17 @ 12:43:07
URL: http://mariascollage.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback