Dagens pyssel

I dag har jag fortsatt med utmaningarna i Cybercropen på Scrappiz. Det är väldigt roliga utmaningar och jag skulle vilja ha mycket mera tid så att jag hann göra alla...har mest gjort kort...känner att jag behöver bygga upp mitt kortlager här hemma. Det är alltid bra att ha lite kort liggandes för rätt som det är behöver man ett...

Bidrag 6 - Kort skiss

image582

Här skulle man utgå från en skiss. Jag har använt en av mina nya stämplar "Majas vänner" från KickisPyssel. Chipboard hjärtat har jag gjort själv.


Bidrag 7 - Kort - Alter tyg

image583

Här har jag gjort ett kort med klippta tygbitar med insekter på. Det var jättekul att använda tyg till kort så det kommer jag att göra fler gånger. Jag har ju sååå mycket tyg som bara ligger....


Bidrag 8 - Gör 5 ATCer eller 12 inchies med tema Natur


image586

Jag valde att göra 5 ATC-kort, storleken är 64mm x 89mm.


Bidrag 9 - Scrap Nytt format

image585

Här skulle man scrappa i ett format som man aldrig testat tidigare. Jag har ju redan scrappat i de flesta format så jag valde att scrappa i ett riktigt miniformat 4 x 4 cm. Det blev en liten layout om min man Magnus som jag kan ha i plånboken eller i min almanacka. Det är mönstrat papper, en journalinruta, brads och jag har även stämplat...allt riktigt smått!



Ja, det var allt för idag...kanske jag hinner några utmaningar i morgon också!

Kommentarer
Postat av: jenny

Hoppas att du har haft en trevlig Påsk!
Vad du har hunnit med!
Jätte fina bidrag.
Vad fin den lilla lilla lo'n blev.
Det kan man kalla att scrapa smått!
Kanske ngt för nästa scrapträff, fniss!

Må så gott, längtar till vår nästa pysselträff!

Kram
Jenny

Postat av: Gurkiss

Jätte fina :)

Kram Gurkiss

2008-04-01 @ 03:29:50
URL: http://gurkiss.com/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback