Layouter...

Här kommer alla de layouter som jag gjorde under MidsommarCropen på  Svensk Scrapbooking. Jag hann med att scrappa en hel del vilket var superskoj! Det var verkligen många roliga utmaningar...ser fram emot kommande "Pysselmarathon" på forumet...


En layout gjord efter en skiss...




Scrappa en förstoring...






Teknikutmaning...


Jag har använt 3 foton, 3 mönstrade papper, 2 cardstock, 2 band, 6 brads, akrylfärg till titeln, en svart penna, sax och skärmaskin och lim i alla former...varken mer eller mindre!


En layout med egna dekorationer...



Jag har gjort en groda av pärlor...




En till layout gjord efter en skiss..




Ytterligare en skissutmaning...




Utmaning inspireras av en sångtext...





En layout med ordet "Hyllning" i titeln...




En layout med dold journaling...


Kommentarer
Postat av: Cath.

Mycket fint hann du med! Jag gillade speciellt "Sikta mot stjärnorna" och din pärl-groda!!!

Ha det gott!

Postat av: Kicken

Vad mycket du har hunnit med!

Jag gillar pärlgrodan!

Jag kan bara pärla ormar,ödlor och en mindre ödla.

Jätte snygg groda!

Gillar den sista Lo´n också, snygga färger :)



Kramizzz Kicken

2008-06-25 @ 18:20:11
URL: http://kickenscrappar.bogspot.com
Postat av: Malin

ojoj vad mycket fint du har hunnit med=) Underbara Los!

2008-06-25 @ 19:56:39
URL: http://majamelon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback