DT-layouter för Skapa Hobby

Här kommer mina två layouter för Skapa Hobby i Maj månad. Det kändes jättekul att äntligen få sätta igång med uppdraget. Jag tilltalades mycket av materialet jag fick i paketet. Temat var tufft, manligt och minimalistiskt. Papprena gick i svart, grått och vitt. Jag är inne i en period då jag tycker svart/vitt är sååå snyggt! Så jag blev väldigt glad när jag såg att paketet gick i de färgerna. 

Så här blev det...

image663

Här har jag har använt ett mönstrat papper som bas som jag skar upp lite med en skalpell och stack in fotografiet under snirkeln. Jag har använt ett mönstrat  papper och ett cardstock som fotomatta. Jag har dekorerat med de tre underbara dekorationerna som följde med paketet. Texten är QK Mademoiselle.


image664

Här har jag har använt två cardstock, ett mönstrat papper, ett utstansat rött hjärta ( QK rev heart), rubons, QK fasteners, svarta brads och Cuttelbug alfabetet "Red tag sale".


Kommentarer
Postat av: Annika

Vilka jättefina lo´s du gjort! Enkla och stilrena, och färgerna gillar jag oxå!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback