We dare you - Vecka 29

ÅÅååhhh...jag blir galen! Vi har problem med uppkopplingen på nätet och varje gång som jag ska gå in och göra ett inlägg här så fungerar det inte. En del sidor fungerar men inte andra...

Men nu fungerar det i alla fall!

Denna vecka 29 är temat...Var växte jag upp Kanske inte behöver betyda vart du växte upp fysiskt utan kan också vara när du verkligen växte upp psykiskt. När och vart hände det?

Så här blev min layout...



Det höll först på att bli en större katastrof...jag hade ingen inspiration, bilderna är urdåliga och jag var jättestressad...började med denna layout vid 24-tiden i natt. Halv två var den färdig och då hade jag lyckats "rädda" den så att jag faktiskt är ganska nöjd. Very Happy

Det saknas två årtal i journalingrutan. 1977 - 1997 tror jag att det ska stå...måste kolla upp det först bara...



Jag har blivit utmanad av en massa goá bloggare samt fått en del utmärkelser! Jag är så glad över det och återkommer med mer om det senare...

Säger så länge ett stort tack till alla!

Välkommen tillbaka!

Kommentarer
Postat av: maxell

Rädda? Det är bra att du gjorde så som du gjorde för jag är hemskt förtjust i färgerna, alla fotona och snurrelisnurret i kombination med det övriga. En superfin sida helt enkelt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback