Två gratulationskort

Nu har jag levererat ytterligare två beställningkort! Det är sååå himla kul när den som har beställt korten blir mer än glad och nöjd. Dessa kort var det en äldre dam som beställde och hon visste inte alls vad hon beställde för något...eftersom hon aldrig har sett mina kort och visste ej vad jag gjorde... Men hon blev i alla fall supernöjd och hon tyckte dessutom att jag var väldigt billig för i telefonen hade hon hört 75 kr st...men jag sa 45!



Stämpel från Penny Black.




Flickan med plantorna är en stämpel från hÄnglar och myrorna kommer ifrån Magnolia.

Nu ska jag göra mitt sista beställningkort för denna gången...

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Cath.

Jättefina kort! Då kanske beställaren återkommer om hon nu tyckte det var billigt OCH fint - sånt är ju aldrig fel. Ha det bra!

Postat av: Kicken

Jätte snygga kort!

kramizzz Kicken

2008-07-30 @ 22:44:10
URL: http://kickenscrappar.bogspot.com
Postat av: Rimna

Det är så skönt när man blir nöjd!



Och självklart ska du vara det när du har gjort så fina kort!



Ha det gott!

2008-07-31 @ 11:22:40
URL: http://rimna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback