Mycket av allt!

"Mycket av allt" var temat för junis DT-paket hos Skapa Hobby. Vi fick ett paket med lite papper och en hel hög med både möjliga och omöjliga dekorationer....och allt skulle användas! Uppdraget gick ut på att göra en layout och ett altered.

Det har varit superkul...jag gillade materialpaketet jättemycket. Jag har använt allt material....det jag fick kvar var några spillbitar papper och 5 brads. Jag gjorde en layout som handlar om min kärlek till Ellen och sedan gjorde jag en hundbok om vår valp Hampus. Tanken var att visa att det går utmärkt att göra temaböcker även om materialet inte är tänkt för det...i denna bok finns det inte en enda dekoration som är tänkt för just hundlayouter...

Layouten Kärlek - Det jag har lagt till är ett vitt cardstock och glitterlim allt annat var med i paketet. Rubriken är utskuren med min Craft Robo i typsnittet Freestyle Script.






Boken "Valpen min tycker om..." - Jag ritade upp ett hundben på frihand och klippte ut i kartong (till fram och baksida) och i cardstock. Sidorna dekorerade jag med mönsterpapper och olika dekorationer. Här har jag enbart använt materialet från kitet. Det enda jag har lagt till är glitterlim, akrylfärg och glossy accents. Rubriken på boken är gjord med magnetstämplar och min Cuttlebug alfabet Red Tag Sale. Boken har jag satt i hop med en öppningsbar ring som jag har dekorerat med fina band.





Ser med glädje fram emot nästa paket och nya utmaningar...


Vill du vara med i en PIF utlottning så lämna ett meddelande i ett inlägg längre ner...

Kommentarer
Postat av: Cath.

Vilken fin layout! Den andas verkliegn kärlek!

Det finns något till dig i min blogg!

Kram!

Postat av: Carolina

Snygga grejer som vanligt! Gillar verkligen hundbensboken! Men du som har en craft robo ska väl inte behöva skära sidorna för hand ;-)

Kram!

2008-07-10 @ 15:56:31
URL: http://kortochkoncis.blogg.se/
Postat av: Carolina

Snygga grejer som vanligt! Gillar verkligen hundbensboken! Men du som har en craft robo ska väl inte behöva skära sidorna för hand ;-)

Kram!

2008-07-10 @ 15:56:36
URL: http://kortochkoncis.blogg.se/
Postat av: Cath.

Hejsan!

Ja vad jag tjatar... men nu har jag dessutom en utmaning til dig!

Kram, Catharina.

2008-07-10 @ 23:31:12
URL: http://cathspyssel.blogspot.com
Postat av: Bella

Jag gillade vekligen hundbensboken :)

2008-07-12 @ 11:28:51
URL: http://pysselbella.blogspot.com/
Postat av: Paula

Vilka fina grejer du gjort. Förstår att det var en utmaning men du har verkligen lyckats!!!



Kram

Paula

2008-07-13 @ 08:58:47
URL: http://litepaula.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback