Vad tänker du på...

Jag skulle så gärna vilja veta vad Lilltösen ibland tänker på när hon ser så där fundersam ut. När jag var liten brukade jag ibland fantisera om hur det skulle vara om alla folks tankar var som pratbubblor över huvudena på dem. Det skulle ha varit kul...men...det skulle ju vara svårt att tänka hemliga tankar då...;)

image425

Idag var det inget bra foto väder så färgerna på fotot stämmer inte riktigt med verkligheten!

Ikväll har jag suttit och gjort kort till Kortmakaren. De ligger på tork nu så jag ska scanna dem imorgon och lägga upp här...

Välkommen tillbaka!:)

Kommentarer
Postat av: MiaS

Jättefin Layout! hihih, jag fantiserade också om att det skulle hänga pratbubblor över folks huvuden när jag var liten.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback