När kommer vintern?

I januari har det inte varit mycket snö...bara två dagar! Lilltösen bara väntar och väntar på att det ska komma lite snö så att hon får prova sina ny skidor och åka lite i backen...

Jag har i alla fall gjort lite vintriga layouter med några gamla bilder. Först kommer en dubbelLO som jag har gjort till en utmaning på Svensk scrapbooking...

image460

Det mönstrade pappret kommer från Around the block och heter Snow storm, diverse metalldekorationer, snöstjärnan i översta vänstra hörnet har jag skurit ut med min Craft Robo, journalingspoten är gjord av en overlay och en blomcirkel från QK.


Lilltösen säger så mycket roliga saker nu för tiden så jag var bara tvungen att dokumentera detta...

image461


Sist kommer en snabbLO som jag gjorde härom kvällen...

image462

Den söta snögubben kommer från QuicKutz och ingår i Snow Day Holiday Gift Set. Snögubben sätter man ihop som man vill ha den. Jag är så förtjust i den och så glad över att jag fick köpa den av en vän.

Kommentarer
Postat av: zizzi

Halloj

Vilka fina LO:s du gör! Har ju mest kollat dina kort som DT innan men du är väldigt mångsidig och duktig!
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback