Idag...

...skulle jag och min syster ha sydag! Ni som läser här lite då och då vet att vi brukar ha det ibland. Men jag kände ingen som helst lust till att sy idag så jag frågade om vi inte kunde papperspyssla lite istället. Hon svara ja till min glädje! Hon kom hit med en lång lista med saker som hon kunde tänka sig att scrappa. Vilken skaparglädje hon visade prov på idag!! Det var första gången som hon scrappade och jag har nog fått ner henne lite i scrapträsket...hi,hi...

Så här såg det ut i vardagsrummet...



Här är ett av alla alster som min kära syster gjorde idag...



...en tavla till köket med pannkaksreceptet på.

Själv höll jag på med hemliga projekt som jag först kan visa om några dagar...

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Sara - SaGam

Vilken härlig dag ni verkar ha haft!

Postat av: Elina

Vad mysigt! Roligt att hon ville papperspyssla också!



2008-08-22 @ 00:55:55
URL: http://elinasblandning.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback