Min inspirationspärm...

I dag var jag en sväng till Skapa Hobby för att lämna min inspirationspärm som jag nu har gjort klart. Tänka sig att jag hade sådan tur att de denna vecka har 30-60% på omonterade stämplar! Jag fick med mig en hel drös stämplar där ifrån så nu har jag mycket nytt att leka med...

Pärmen har jag fyllt med 10 layouter som jag gjorde nu under veckan som gick. Pärmen kommer att finnas i butiken under året som jag är designer där. Tanken är att layouterna ska bytas ut under året så att det alltid är något nytt i pärmen. Allt för att inspirera kunderna...Very Happy

Så här blev min pärm..

image610


Etiketten har jag gjort av cardstock, ett mönsterpapper, filttyg, band, brads och en metalldekoration samt några stjärnor som jag hittade i Ellens pysselhörna. Bokstäverna är Thickers.

image611


1:a sidan...

image612

De underbara papprena kommer från Basic Grey "Mellow". Texten hittade jag när jag surfade runt på nätet efter dikter om hösten...den är så fin tycker jag!

image613

Blomman är gjord av en pappers blomma från Basic Grey, en filtblomma från panduro, en brads och blad från Prima.

image614

Filt dekorationerna kommer från Fancy Pants och bandet är från Panduro.

image615

Rubriken är gjord av cardstock och Rub-ons som jag har sytt fast på layouten.


2:a sidan....

image616

Papprena är från DCWV. Jag har rivit dem i långa bitar som överlappar varandera. Texten är utskuren med min Craft Robo.

image617

De underbara blå virkade blommorna har min snälla väninna virkat. Tusen tack snälla Marie! ♥



Fler layouter visar jag i morgon.... välkommen tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback