I går...

...skapade jag av ett annat månadspaket från The scrapbook Nook...tror att det var det första jag fick i november. Det blev en layout om Hampus och en om Ellen...men den om Ellen kan jag inte visa ännu för den ska skickas till en tävling.

Älskar bilden på Hampus med en alldeles sandig nos...

image591



I morgon ska jag till Danderyds sjukhus och göra en tunntarmsröntgen...jag känner mig jättenervös inför det! Har hört så mycket otäckt om den undersökningen. :(

Efteråt ska jag åka in till stan och unna mig en god fika och inhandla något pyssligt...måste ju ha något trevligt att se fram emot...

Kommentarer
Postat av: Tin@

ÅH!
Vilka fantastiska lo´s du skapat!
Kram på dig, Tin@

Postat av: jenny

Sänder en stor KRAM till dig!
Det kommer att gå bra=D

//Din vän Jenny

2008-04-02 @ 16:31:33
URL: http://jennys-kreativasida.bloggagratis.se
Postat av: zizzi

Det är helt otroligt vad du skapar nu??????? Så snyggt alltihop. Det kommer allt gå bra imorgon, jag skickar en styrkekram till dig!

Kramar Cissi

2008-04-02 @ 20:28:57
URL: http://www.cissi74.blogg.se
Postat av: Carina W

Tack för din kommentar til min nya blogg!
Har du också en golden?
Tycker att din sida är så trevlig,får jag lägga in den som en länk?

2008-04-04 @ 22:23:18
Postat av: Elina

Det där pappret ger verkligen en känsla av sand och lite smuts - passar jättebra!

Hoppas att undersökningen gick bra och inte var så jobbig. Kram!

2008-04-05 @ 13:39:40
URL: http://elinasblandning.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback