Mumsboken

För två veckor sedan gick jag en kvällskurs på Skapa Hobby. Det var Meri som höll kursen och vi skulle lära oss att göra en liten minibok...Mumsboken med goda recept i. Vi hann inte alls klart under kvällen och fick ta hem den och göra klart den själva hemma. Det har varit jättekul att göra denna lilla bok och jag kommer med all säkerhet att göra fler miniböcker i framtiden.

Så här blev min bok:

image270

image271

image272

image273

image274

image275

Bilderna blev väldigt dåliga men ni kan få ett uppfattning av hur boken ser ut i alla fall...

Kommentarer
Postat av: Meri

ÅHHHH!! Så underbart! Vad glad jag blir av att se albumet! Riktigt läckert och vilket jobb! Tack för dina rara ord och hoppas vi ses snart igen! Kramisar,
Meri


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback