En liten Ellen

I helgen scrappade jag bilder från Ellens första år. Det är så kul att tänka tillbaka...men det gäller att dokumentera i tid för tiden går ju så fort.

Här har jag gjort min första PP (paper piecing) på en LO. Jag såg någon liknande uggla någonstans på nätet och ritade sedan upp min egen. Det var jättekul att rita, klippa och klistra en PP så det kommer jag att göra flera gånger!:) Här har jag även använt mina nya filtband som jag blev så kär i så fort jag fick hem dem...de är jättehärliga!

image315


En LO om fröken bus...

image316

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Stor postdag!:)


Idag fick jag hem två månadspaket bl.a.
detta härliga oktoberpaket...
Så i morgon ska jag pyssla hela dagen...nästan i alla fall!!

Kommentarer
Postat av: påhlsson

Jag blev helt kär i din uggla....superfin och liftvarning !!!!!!!

Postat av: Elina

Så läcker uggla och de filtbanden passade ju utmärkt. Verkligen snyggt!

2007-10-31 @ 23:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback