Fler DT-kort med Wilma

Satt i går kväll och gjorde några fler DT-kort för Kortmakaren. Det blev några olika kort med stämpeln stora Wilma med paket. Ellen blev lika förtjust i stämpeln som jag så nu får jag inte ha mina stämpelmotiv i fred längre... Men hon blev väldigt irriterad på sig själv för att hon inte kunde färglägga lika fint som jag...men hon är ju bara 3 år...

Här har jag färglagt med Copic turspennor och torr chalks med glitter i men det syns inte så bra på bilden. På paketet är det glitterlim.

image376


Ett vintrigt kort som också är färglagt med Copic och torr chalks med glitter samt glitterlim på paketet. Kortet är dekorerat med filtband. Jag älskar filtband för det är så enkelt att använda och det blir så snyggt!

image377

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback