En altrad tändsticksask

Jag har köpt på mig en hel hög med tändsticksaskar som jag ska altra till jul och ge bort men ännu har jag bara gjort en...hmmm...men fler kommer det att bli för det är ju så bra presenter när man går bort så här i juletid.

I kväll har jag fixat med lilltösens paketkalender och nu är den klar. Njaaa...det fattas två paket (lucia och julafton) men det vet ju inte hon :) och de kommer...ska bara sy lite först... Bild på paketkalendern kommer imorgon.

image390

I morgon är det 1:a december. Jag och lilltösen ska gå på julmarknad och sedan ska vi åka på öppethus med glögg hos en gammal vän. Det ska bli kul!

Kommentarer
Postat av: Elina

Så sött kort! Gulligt att hon ska vattna granen :)

Postat av: Elina

Läste slarvigt - det var ju en tändsticksask. Söt hursomhelst!

2007-12-04 @ 13:07:30
URL: http://elinasblandning.blogspot.com
Postat av: Marie Gustavsson

Vilka underbara kort du gör är avundsjuk.Grattis till din framgång.Kram M.

2007-12-05 @ 12:35:43
Postat av: Cattis

Ååå..den var jättefin!!

Tack för kommentaren i min blogg! =)

2007-12-05 @ 20:22:47
URL: http://kathis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback