PMS 2007

Jag har varit på PMS (Pyssel Marathon Stockholm) i helgen. Vi var ca 65 st  från hela landet som träffades i Täby och pysslade från fredag kväll till söndag eftermiddag. Det var sååå roligt! Jag scrappade några LO:er och deltog i några utmaningar och tävlingar.

Denna vann jag första pris med! TJOHOO!!:) Det var både en skiss och teknikutmaning.

image151


Detta var mitt bidrag i klädutmaningen. Man fick bara använda färger som man hade på kläderna och vi fick bara en timme på oss.

image152


Denna LO är gjord av ett materialkit som hörde till en skiss.

image153


Denna LO är gjord efter en kortskiss. Den är inte riktigt klar för det saknas lite journaling.

image154


Sist men inte minst är mitt bidrag till tävlingen där man kunde vinna en Craft Robo. Det kom in 21 bidrag och vi var fyra stycken som gick till final...jag var en av dem! Men tyvärr vann jag inte...men jag är sååå glad att jag kom med blad de fyra till final.

image155


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback