Fyra sommarkort

Jag har gjort fyra stycken sommarkort till personalen på Ellens avdelning på förskolan där hon går. Så här blev de...

image162

Stämplarna kommer ifrån hÄnglar och badbollen är från QK.

image163

image164

image165

image166

Denna vers skrev jag i korten för den tycker jag är så fin...


Barnets önskan

Krama mig ofta så blir jag glad och trygg,
låt mig känna mig älskad även om jag varit stygg.
Stå fast, ni som är vuxna, trots mina prövningar och test,
för även om jag klagar är ni ändå bäst.
Visa mig i handling vad respekt är för någonting,
lär mig se det vackra i världen runt omkring.
Tala om att jag duger just precis som jag är,
och låt mig höra ofta att jag är er väldigt kär.
Låt vår förskola vara ett ställe där tolerans och kärlek bor.
Och kom ihåg att man kan leka även om man blivit stor!!


Kommentarer
Postat av: Camilla Floweret

Oj vilka fina kort!
Vilket påminner mig om att jag borde göra ngt till våra fröknar!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback