Journaling Jar till mormor

Denna burk med 75 stycken frågor och boken att skriva i gjorde jag till min mormor förra helgen. Hon ligger på sjukhus efter en hjärnblödning och kommer aldrig bli så bra att hon kan lämna sängen och flytta hem igen. Tanken är att besökare och personalen ibland ska kunna ta en fråga ur burken som min mormor får svara på och sedan skriver man ner det hon berättar i boken.  Ideén har blivit mycket uppskattad både av släktingar, personalen och av min mormor!:) Boken kommer att bli ett fint minne...

image198

image199

Kommentarer
Postat av: Maria

GUUUD VILKEN BRA IDÈ!! Så otroligt omtänksamt, ett jättebra sätt att rehabilitera hjärnan efter en sådan sak som en stroke!

En stor kram till både dig och din farmor!

Hoppas att hon mår bättre!

Kram Maria

2007-11-22 @ 17:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback