Journaling Jar

Min farmor fyllde 80 år den 10 december. Jag gav henne bl.a. en Journaling Jar i present. Hon fick en burk med 100 frågor och en bok att skriva i. I boken hade jag skrivit instruktioner...jag föreslog att hon kunde svara på två frågor per vecka. I fredags den 5 januari ringde hon och berättade att nu var hon klar!:) Min farmor har besvarat alla frågorna och har satt in fotografier och urklipp i boken...den är så fin! Det blir ett fint minne att bevara.

Journaling Jar

Journaling Jar


Gratulationskortet

asta

Kommentarer
Postat av: Karin Stenberg

Hej Helen!
Vilken fin blogg du har. Dina kort och annat pyssel är jättefina. Du är verkligen kreativ. Kul att se Ellen också, hon har blivit så stor!
Hälsningar Karin

2007-01-10 @ 12:32:40
Postat av: Elenore

Jättefin Journaling Jar du gjort!! Och va kul att hon redan svarat på alla frågorna!! Jag ska nog knåpa ihop såna där till några släktingar i år tror jag... Skulle ju va så kul att ha kvar sen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback