Våra paketkalendrar

Bättre sent än aldrig...här kommer nu bilder på paketkalendern som jag har gjort i ordning till Ellen. Hon får öppna ett paket varje morgon och hon tycker att det är så spännande. Första morgonen låg det ett stort paket på golvet med en hälsning från tomten. I paketet låg det en docka som Ellen har gett namnet Anna. I varje paket finns det kläder eller små saker till dockan Anna. Ellen älskar sin nya docka och tar hand om den som sin lilla bebis...:)

image393

image394


Här kommer också en bild på min egna paketkalender. Jag har varit med i två paketkalenderbyten dels på
Scrappiz och dels på Pyssel.net så jag har två små paket som jag får öppna varje dag. Det är superskoj!:)

image395

Kommentarer
Postat av: jenny

Vad fint det blev med kalendern på trappan.
Jag förstår att Ellen tycker att det är spännande.
Kram//Jenny

Postat av: jenny

Hej igen!
Vi möts på bloggen!
Angående din fråga på min blogg om TV4 kortet.
Texten är ingen stämpel utan är utskriven med hjälp av min skrivare. Det är en font som jag har laddat ner. Kan ta reda på web adressen om du vill.
Kram//Jenny

2007-12-06 @ 15:10:57
URL: http://jennys-kreativasida.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback